E-book „Brak czasu a zdrowa dieta” – LP

E-book "Brak czasu a zdrowa dieta - czy to da się pogodzić?"

E-book "Brak czasu a zdrowa dieta - czy to da się pogodzić?"

Nie masz czasu na zdrową dietę?

Premiera e-booka

"Brak czasu a zdrowa dieta

czy to da się pogodzić?"

"Brak czasu a zdrowa dieta czy to da się pogodzić?"

Szukasz odpowiedzi na pytania: jak przestać być niewolnikiem diety? Jak przestać się wiecznie odchudzać i ciągle zaliczać błędne koło odchudzania lub odpuszczania diety? Jak jeść smacznie i zdrowo, a przy tym nie spędzać całych godzin w kuchni

Jeśli:

Być może do tej pory:

Przez to dziś masz wrażenie, że nic na Ciebie już nie działa. Nie masz czasu na to, aby znowu podjąć kolejną próbę, bo to zbyt wymagające. Jednak wszystkie te doświadczenia mogą być pomocne. Weź z nich coś na przyszłość. Dają one wyraźny znak, że tamte metody nie były dopasowane do Ciebie. Po prostu. To wcale nie musi oznaczać, że Tobie brakuje silnej woli, tylko trzeba zmienić metodę i sposób myślenia o zmianie.

Czy możesz zostawić to tak, jak jest i nic nie zmieniać?

Najprawdopodobniej odczujesz wtedy negatywne skutki: będziesz coraz bardziej niezadowolona z siebie i swojej sylwetki, możesz dalej przybierać na wadze. Będziesz dalej odczuwać zmęczenie, senność i brak energii w ciągu dnia. Być może odbicie swojego gorszego samopoczucia zobaczysz też w coraz gorszych wynikach badań. Odpowiedz sobie czy: warto ten temat zostawiać bez rozwiązania?

Dajemy Ci konkretne rozwiązania – to jak nawigacja, która doprowadzi Cię do celu najkrótszą drogą i sprytnie wskaże, którędy ominąć zbliżające się utrudnienia.

Co zyskasz?

E-book przeprowadzi Cię przez cały proces zmiany, dzięki któremu:

Poznaj listę bonusów, które dołączamy do e-booka

ebook-brak-czasu-s167

Bonus #1

40 Przepisów, które ułatwią prowadzenie dobrej diety w praktyce. Wszystko dostajesz gotowe - już nie musisz zastanawiać się nad tym “co masz kupić i co masz zjeść”. 

Przepisy znajdziesz w drugiej części ebooka, wg podziału na: śniadanie, obiad, podwieczorek i kolację. Otrzymasz proste i szybkie pomysły na smaczne i odżywcze posiłki, które pozwolą Ci odzyskać energię i poczuć się lepiej. W każdym przepisie znajdziesz informację dot. wartości odżywczych na 1 porcję, dzięki czemu łatwiej będzie Ci trzymać się założonego wcześniej limitu kcal.

Cena regularna 40 Przepisów to 49 zł

Bonus #2

Karty pracy

W formacie interaktywnych kart do wypełniania na urządzeniu, z którego korzystasz, czytając ebooka i w postaci pliku pdf do pobrania i druku, jeśli wolisz formę pisaną.
Za pomocą kart pracy zaczniesz działać i przekładać teorię w praktykę, zwiększysz swoje szanse na osiągnięcie celu oraz poczujesz satysfakcję, bo mając plan wiesz dokładnie, dokąd zmierzasz.

Cena regularna kart pracy to 29 zł

Bonus #3

14-dniowy plan żywieniowy 

Plan żywieniowy w formacie pdf do druku. Z pomocą planu łatwiej będzie Ci zacząć zmianę diety, bo wszystkie przepisy i kolejne kroki sposobu przygotowania potrawy są dokładnie opisane. Do planu dołączona jest lista zakupów, która znacznie skróci czas spędzony w sklepie. Kupujesz tylko to, co jest na liście i nie marnujesz pieniędzy, czasu i jedzenia. 

Cena regularna 14-dniowego planu żywieniowego to 199 zł

Świetnie, ale ile to wszystko kosztuje?

Inwestycja w ebook "Brak czasu a zdrowa dieta - czy to da się pogodzić?" to jedyne 109 zł. Cały pakiet tj. e-book wraz ze wszystkimi bonusami jest wart 386 zł.

Dlaczego ta inwestycja to okazja?

Jeżeli wydaje Ci się, że inwestycja w ebook "Brak czasu a zdrowa dieta - czy to da się pogodzić?" jest droga to pomyśl, że za te pieniądze kupisz jeden obiad na mieście lub 3 kawy z deserem w Starbucksie

Zadaj sobie pytanie: co będzie lepszą inwestycją? 

Co przyniesie Ci więcej korzyści w dłuższej perspektywie czasu?

Zastanawiasz się czy ten ebook jest dla osób takich jak Ty?​

Przeczytaj recenzje czytelników...​

Sandra
Ebook jest syntezą logicznego myślenia. Podoba mi się to w jak prosty i absolutnie jasny sposób, ale przede wszystkim zwięzły tłumaczone są istotne elementy diety, ale też naszego podejścia do niej. Co istotne, autorki robią to bez pouczającego tonu - duży plus. Jest to pozycja, która już od pierwszych stron zainspirowała mnie do wdrożenia zmian. Mimo, że na co dzień odżywiam się raczej zdrowo, wyciągnęłam z niej dla siebie ogrom. Od pomysłów na dania (tak, jeszcze zanim przeszłam do sekcji przepisów, zrobiłam przynajmniej trzy posiłki inspirowane ebookiem), po sposoby na przechowywanie i organizację pracy w kuchni. Poza zawartością merytoryczną, ebook wydany jest w przepięknej formie - uzupełniony o fajne infografiki, tabele z konkretnymi informacjami i świetnymi przepisami - nie tylko na konkret, ale i słodkości. 😉 Uwagę przyciągają też piękne i dobrze dobrane zdjęcia, dzięki czemu nie tylko dobrze, ale również przyjemnie dla oka przeskakuje się na kolejne strony. Podoba mi się, że książka zawiera kilka uzupełniających spojrzeń na dietę oczami innych specjalistów, odczarowując tym samym zero-jedynkowe myślenie o niej chyba raz na zawsze. Choć "Brak czasu a zdrowa dieta" jest pozycją o diecie, to wskazówki w niej zawarte z radością wdrażam na innych polach codzienności. Fajnie, że przypominacie o tym, że dobry plan to podstawa! Jestem fanką i jeśli publikacja okaże się w wersji papierowej, kupuję i stawiam z dumą na swojej biblioteczce.
Małgorzata
Na początku, serdecznie Wam gratuluje tego projektu. E-book jest wprost fantastyczny, serio! Świetna szata graficzna, bardzo wartościowy, napisany prostym i przystępnym językiem kontent, same konkrety - pełna profeska! Czyta się to świetnie, oko cieszą piękne zdjęcia a "namawianie" do zmiany nawyków jest nienachalne i nie odstrasza, za to daje do myślenia i motywuje do zmian. Cieszę się, że jest to napisane fajnym, lekkim językiem. Takim, że człowiek nie czuje się głupio bo czegoś nie rozumie 🙂 Przetestowałam 6 z Waszych propozycji przepisów (cztery przepisy wypróbowałam w ciągu jednego dnia). Szybkie do zrobienia. Byłam też zadowolona smakowo, nie byłam głodna i nie podjadałam. Taką dietę to ja szanuję! Podsumowując: ebook jest FANTASTYCZNY! 5+ a nawet 6 ode mnie. Zrobiłyście naprawdę świetną robotę. To najlepsze co czytałam jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju "poradniki" na temat zdrowego odżywiania. Jedyne czego brakuje to wersji papierowej. Jak będzie dostępna to zapisuje się w kolejce na egzemplarz z autografami 😉
Beata
Jestem pod ogromnym wrażeniem przeczytanej książki, gratuluję. Po raz pierwszy analizując różne "pomysły" na odchudzanie, a raczej zdrowe żywienie dotarło do mnie, że dieta, odchudzanie nie ma oznaczać głodu a sytość. Wydawało mi się to oczywiste, że by schudnąć muszę mniej jeść a tymczasem ... nie mniej ale INACZEJ. A tak naprawdę to w moim odczuciu nie pisałyście Panie o odchudzaniu tylko o DIECIE z GŁOWĄ, która ma poprawić zdrowie, kondycję, wygląd, a i samopoczucie "w głowie". Pomysł Dzienniczka Żywieniowego wprowadzę już od jutrzejszego dnia, głównie po to by przekonać się co, kiedy i dlaczego zjadam. Myślę, że po paru dniach zrozumiem swoje błędy. Bardzo ciekawie opisujecie Panie problem podjadania, mój niestety wynika z nudy, zastępuję w ten sposób papierosy z którymi rozstałam się rok temu, nagradzam się. Niestety wraz z ostatnim kęsem mam w głowie wyrzuty sumienia, złość na siebie. Zwracacie uwagę na jakość posiłków, ich zbilansowanie - może to jest dla mnie sposób by je tak zmodyfikować by po jedzeniu nie czuć senności, wzdętego brzuszka. Dobrze jeśli w parze z jedzeniem uda się zwiększyć aktywność fizyczną. Zachwycił mnie Plan SMART 🙂 Sprecyzowany Mierzalny Atrakcyjny Realistyczny Terminowy ... Dotarło do mnie, że to się DA ZROBIĆ. Dzień, tydzień, miesiąc, stopniowo eliminując złe nawyki na rzecz dobrych. Hasło 80(zdrowe)/20 (rekreacja, rozpusta) - doskonałe, a co najważniejsze REALNE. Piszecie o braku zakazów, sztywnych planów, nadmiernej kontroli ... To zawsze budziło moje poczucie winy, klęski ... Plan minimum to już sam w sobie dobry pomysł, małymi krokami do celu, w miarę postępów można sobie wyznaczyć kolejny cel. Rozdział o organizacji w kuchni, planowaniu posiłków, zakupów - świetny ! Gotowanie hurtem, mrożenie , zamykanie w słoikach. A co mnie zaskoczyło ... akceptujecie "gotowce" byleby dobrej jakości! Jedzenie w pracy ... temat "rzeka" , najczęściej to pretekst by odejść od biurka, bywa, że jem choć wcale nie jestem głodna, kawa to coś słodkiego i tak dalej same "grzeszki" ... będe zapisywać w dzienniczku i może się wreszcie z podjadaniem uporam, a przynajmniej zamienię na zdrowsze "podjadki". Przykładowy jadłospis, dania ... Pychoty, na razie zrobiłam nocną owsiankę, domową granolę, pastę z ciecierzycy i ogórka kiszonego, kanapki z pesto - mniam. Podsumowując, książką jestem zachwycona, piszecie Panie zrozumiale, lekko, z poczuciem humoru, a jednocześnie BARDZO PROFESJONALNIE. Czytanie sprawia przyjemność, graficznie dopracowana, bibliografia dobrana fachowo. Mam wrażenie jakbym znała autorki.
Monika
Jest kawał sporej wiedzy apropo zdrowego odżywiania. Ja to bym nazwała Vademecum, jest tam dużo potężnej i potrzebnej wiedzy. Wielkie brawo ode mnie za poruszenie tematu sezonowości potraw, oszczędzania jedzenia czy energii. Mało który dietetyk z którym pracowałam brał to pod uwagę. Dieta zawsze kojarzyła mi się z masa wydanych pieniędzy i czasu. Dopełnieniem tego ebooka są piękne fotografie połączone z fajnym układem na strony. To chce się jeść ! Czytając to od razu, czuć że pisał to profesjonalista. Fajnie, że są potwierdzone wywiady z innymi fanami zdrowego odżywiania co mnie utwierdza, że ma to sens 🙂 Oni dają rade, dam i ja! Cześć workshopowa motywuje do systematyczności i planowania posiłków, do list zakupów i myślenia na przód. To połowa sukcesu w dążeniu do celu. Małymi kroczkami można zmienić życie 😉 SMART czy 80/20 💪🏼Przyjemnie się tego czyta. Z czystym sumieniem polecę ten materiał swoim bliskim. Trzymam kciuki za ta jak i kolejne publikacje. 🤞🏽 Fajnie, że chcecie nieść dobro 🥦🫑🌶🥕🌽🍊
Kornelia
Bardzo się cieszę, że miałam okazję przedpremierowo przeczytać Wasz e-book. To prawdziwa kopalnia merytorycznej wiedzy, która jest czysto i przejrzyście rozpisana na poszczególnych stronach książki. Możemy dowiedzieć się wszystkich konkretnych informacji na temat poszczególnych składników, a także poznać świetne patenty na szybsze gotowanie, czy łatwe przechowywanie żywności. Na pewno będę często wracać do tych treści, żeby móc sobie jeszcze lepiej usystematyzować wiedzę. 🙂 Doceniam również obecność gotowych jadłospisów, no i samych przepisów — niektóre są banalnie proste, ale z drugiej strony mają takie ciekawe połączenia składników, na które sama bym pewnie nie wpadła. Komu polecam ten e-book? Osobom, które ciągle szukają wymówek, osobom, które dużo pracują i tłumaczą się tym, że nie mają czasu na zdrowe odżywianie. Jeść musi każdy z nas, a Monika i Magda pokazują, że zdrowe wybory nie muszą być ani skomplikowanie, ani czasochłonne, ani tym bardziej drogie.
Martyna
O zdrowym odżywianiu można napisać sporo, ale sztuką jest wybrać to, co najważniejsze i podać to w przystępnej formie. Monice i Magdzie się to udało, książka jest pełna praktycznych porad i rzetelnych informacji, a jednocześnie pozostała lekka w odbiorze i przyjemna w czytaniu. Taki idealny balans, jak w dobrej diecie - w sam raz dla ludzi takich jak ja, którym wiecznie brakuje czasu 🙂 Do tego piękna szata graficzna i cudowne przepisy i mamy jedną z najlepszych publikacji dietetycznych, jaką miałam przyjemność czytać.

Co dokładnie zawiera e-book?

  • Praktyczną wiedzę, dzięki której dowiesz się jak planować posiłki i jak prowadzić zdrową dietę, gdy nie masz na to dużo czasu
  • 5 kart pracy, żebyś mogła od razu od teorii przejść do praktyki
  • 40 przepisów na nieskomplikowane i szybkie potrawy, które naprawdę smakują (śniadania, obiady, podwieczorki, kolacje)
  • 14-dniowy jadłospis z wykorzystaniem przepisów pochodzących z e-booka + instrukcja stosowania jadłospisu, żeby maksymalnie ułatwić Ci planowanie posiłków i utrzymywanie np. założonego limitu kcal w diecie
  • Wypowiedzi ekspertów - kobiet, które zajmują się zawodowo dietetyką lub szeroko pojętym zdrowym stylem życia i od których często oczekuje się “idealnej diety”. Brak czasu dotyka także je, dlatego swoimi wypowiedziami udowadniają, że nie trzeba prowadzić idealnej diety, bo ta jest po prostu nieosiągalna. Za to chętnie dzielą się swoimi sposobami, jak można o siebie zadbać pomimo intensywnego trybu życia i braku czasu

Przesuń w lewo by przejrzeć zawartość

Wśród naszych gości są

  • Anna Januszewicz (@dr_januszewicz_psychodietetyka) - psycholog zdrowia, psychodietetyk, założycielka Instytutu Psychodietetyki
  • Justyna Płoskonka (@wariu_jemy) - dietetyk, psychodietetyk, specjalistka od zaburzeń odżywiania 
  • Katarzyna Kożuch (@wiecejnizdieta)  - dietetyk kliniczny i farmaceutka w jednej osobie, specjalistka od kobiecej gospodarki hormonalnej
  • Ola Skwirut (@olaskwirut) - dietetyk kliniczny, naprawia relację z jedzeniem i normalizuje udział wszystkich produktów w jadłospisie 
  • Aleksandra Mirocha (@siadamydostolu) - dietetyk kliniczny, uczy jeść lepiej całe rodziny, skupiona na żywieniu najmłodszych 
  • Monika Dąbrowska (@twigportal) - twórczyni portalu o holistycznym dbaniu o siebie
  • Alicja Golonka (@dietetyk_golonka) - dietetyk kliniczny, daje wsparcie zapracowanym mamom i uczy, jak złapać dystans w żywieniu dzieci 
  • Mariola Chowaniec (@mariolachowaniec) - dietetyk kliniczny, psychodietetyk, naprawia relacje z jedzeniem i wspiera w poprawie zdrowia

Najczęściej zadawane pytania

Jak zamówić e-book?

Klikając “KUPUJĘ E-BOOKA” automatycznie przekieruje Cię do zamówienia. Po złożeniu zamówienia i jego opłaceniu otrzymasz e-booka na adres mailowy podany podczas składania zamówienia.

Co dostanę po zamówieniu?

Po zamówieniu otrzymasz e-booka, karty pracy do druku oraz plan żywieniowy. To plik w formacie PDF, który możesz otworzyć na komputerze, tablecie czy telefonie. Możesz go również wydrukować.

Kiedy otrzymam e-booka?

E-booka otrzymasz na swoją skrzynkę mailową zaraz po zakupie. Jeśli nie możesz znaleźć e-booka, sprawdź Spam lub folder Inne. Jeśli po tym nadal nie widzisz e-booka, wyślij do nas wiadomość na kontakt@dietazglowa.pl Skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to tylko możliwe. 

Do kiedy mam dostęp do e-booka?

Dostęp do e-booka jest dożywotni.

W jakiej cenie jest ten e-book?

Cena e-booka to 109 zł.

W jakim formacie jest ten e-book?

To plik w formacie PDF, który możesz otworzyć na komputerze, tablecie czy telefonie. Możesz go również wydrukować.

Mam inne pytanie, gdzie mogę je zadać? 

Napisz do nas na kontakt@dietazglowa.pl 

Odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.

Kim jesteśmy i dlaczego napisałyśmy tego e-booka?

Jesteśmy dietetyczkami klinicznymi i psychodietetyczkami z pasji i wykształcenia.

Oprócz tego jesteśmy również zwykłymi kobietami z długą listą tematów do ogarnięcia każdego dnia. Wiemy jak to jest, mieć milion spraw na głowie – małe dziecko, firmę, studia, domowe obowiązki. Jednym słowem – my też cierpimy na brak czasu.. Działając na pełnych obrotach czujemy, że nasz organizm potrzebuje dobrego paliwa. Dlatego wypracowałyśmy metody, dzięki którym jemy zdrowo i mamy siłę na codzienne zadania. Zdrowie jest dla nas jedną z najważniejszych wartości, dlatego pomimo napiętego grafiku potrafimy dobrze zorganizować się w kuchni. Dzielimy się z Tobą tym, co jest ważne w żywieniu, ale też własnymi sposobami i doświadczeniami, które mają jeden cel: upraszczać, ułatwiać, skracać czas przygotowania. Chcemy Ci pokazać, że niezależnie od wszystkiego można prowadzić zdrowy styl życia, w którym znaczenie ma regularność jedzenia, odpowiadanie na odczucia głodu, dbanie o lepszą jakość żywności. 

E-book to suma naszych doświadczeń i sposobów na wystarczająco dobrą dietę, pomimo braku czasu. 

Wkurza nas to, że wokół diety narosło tyle mitów. Że w przeświadczeniu wielu kobiet za ładny wygląd odpowiada restrykcyjna dieta i katorżnicze treningi. Kiedyś też tak myślałyśmy, na szczęście to już dawno za nami. 

Od kiedy mamy więcej luzu w głowie i poukładany plan działania, czujemy się lepiej, bez poczucia, że coś odpuszczamy. Dlatego ten e-book jest dla każdej kobiety, która chce żyć i jeść normalnie. Ten e-book pokazuje, że nie trzeba żyć tylko dietą, żeby wyglądać dobrze.

Nasze motto, którym chcemy Cię zarazić w trosce o swoje zdrowie, to: DOBRZE JEST ŻYĆ LEPIEJ.

To coś dla mnie!

Nie będę już marnować czasu na metody, które nie działają ...

Jeśli masz jakieś pytania, napisz do nas!