Znajdź mnie

Zacznij zmiany od diety i zrób to z głową
Insulinooporność – pobierz swój 3-dniowy jadłospis

Insulinooporność – pobierz swój 3-dniowy jadłospis

Insulinooporność to przypadłość, która ostatnio jest bardzo ,,na czasie”. Coraz więcej naszych pacjentów szukających przyczyn swoich problemów dowiaduje się, że cierpią na insulinooporność.

Na temat insulinooporności stworzyłam cały artykuł, do poczytania TUTAJ.

A teraz przychodzę z pomocą do osób, które być może nie za bardzo orientują się, jak mają się odżywiać, jak komponować posiłki i co tak właściwie jeść. Przygotowałam przykładowy 3-dniowy jadłospis, składający się z 4 posiłków w ciągu dnia. Jego kaloryczność wynosi 2000 kcal, 20% czyli 100 g stanowi białko, tłuszcze 30% czyli 67 g, natomiast węglowodany wynoszą 250 g i stanowią 50% zapotrzebowania energetycznego diety. Jadłospis bazuje na sezonowych produktach dostępnych w czerwcu. Jest smaczny, zdrowy i odżywczy. Przekonaj się sam i poczuj różnice!

POBIERZ JADŁOSPIS DLA OSOBY Z INSULINOOPORNOŚCIĄ

Możemy Ci pomóc

Jeśli dotyka Cię insulinooporność i chcesz skorzystać z indywidualnie przygotowanego planu dietoterapii, skontaktuj się z nami – przeczytaj więcej na stronie Poradnia. O skuteczności naszych działań świadczą zamieszczone tam referencje oraz recenzje na Fanpage Dieta z Głową.

Zdrowo pozdrawiam,
Monika

Zapoznaj się z naszą ofertą

Napisz co myślisz

Twój adres email nie będzie widoczny. Wymagane pola są oznaczone *

O nas

Blog to nasz sposób na promocję zdrowia w oparciu o zdroworozsądkowe podejście do dietetyki. Dietetyki opartej na dowodach naukowych, która w dobie wszechogarniającej modzie na nowinki dietetyczne, wymyślne produkty i restrykcje żywieniowe, straciła na znaczeniu. Dobra dieta to taka, która utrzymuje witalność życiową na najwyższym poziomie. Dlatego usiądź, rozgość się i zacznij swoją dietę z głową!

Social media

Instagram

×