Znajdź mnie

Zacznij zmiany od diety i zrób to z głową

Oferta

Jak wygląda współpraca z nami?
Jak przygotować się do spotkania?
Czy musisz mieć wyniki badań i jakich?
Kiedy dostaniesz od nas plan żywieniowy?
Co dokładnie znajdziesz w planie?
Ile trwa współpraca z nami?

Krok 1 – pierwsza wizyta

Spotkanie osobiście, w gabinecie lub online poprzez komunikator Skype. Jeśli nie ma takiej możliwości, aby się spotkać, możemy pracować poprzez kontakt mailowy (wywiad zostanie przesłany na wskazany adres mailowy).

W czasie pierwszego spotkania przeprowadzamy szczegółowy wywiad żywieniowo-medyczny, poznajemy dokładny stan Twojego zdrowia, istniejące problemy, alergie, nietolerancje pokarmowe. Oprócz tego pytamy o Twój styl życia, charakter pracy, preferencje smakowe, umiejętności kulinarne i cel, jaki chcesz osiągnąć. Jeśli dysponujesz aktualnymi wynikami badań (z okresu 3 miesięcy wstecz) przynieś je ze sobą na spotkanie. Jeśli nie masz takich wyników, po rozmowie – wskażemy Ci jakie badania (pobranie z krwi, badanie laboratoryjne) będziesz musiał zrobić, aby plan żywieniowy mógł być dokładnie “uszyty” na miarę Twoich potrzeb, biorąc pod uwagę aktualny stan zdrowia.

W większości przypadków, poniższe oznaczenia będą wystarczające:

  • morfologia krwi ogólna
  • glukoza i insulina
  • enzymy wątrobowe – ALT, AST
  • kreatynina
  • TSH
  • żelazo
  • ferrytyna
  • profil lipidowy – cholesterol całkowity, LDL, HDL, trójglicerydy
  • kwas moczowy

Na spotkanie przynieś ze sobą dzienniczek żywieniowy. Co to takiego? Przez 3 dni notuj dokładnie – co jesz i pijesz i w jakich ilościach? Zapisz wszystko skrupulatnie – każdy plasterek sera i łyżkę masła na kanapkę. Nie zapomnij o łyżeczkach cukru do kawy i batoniku w czasie powrotu do domu z pracy. Co ważne – przez te 3 dni nie zmieniaj NIC w swoim żywieniu. Chcemy Cię poznać! Zobaczyć, jakie masz nawyki żywieniowe, co jest do zmiany i w jakim zakresie? Nad czym trzeba popracować? Co będzie priorytetem? Zmiany powinny następować stopniowo, jednak musimy wiedzieć jaki jest punkt startowy! Rewolucja na talerzu? Brzmi dobrze w teorii, jednak w praktyce sprawdza się metoda, w której tempo zmian jest dopasowane do Ciebie – które będziesz w stanie zaakceptować i polubić 🙂

Na spotkaniu dokonujemy również podstawowych pomiarów antropometrycznych – masa ciała, obwody ciała.

Krok 2 – indywidualny plan żywienia

Po zebraniu wszystkich informacji – z wywiadu i wyników badań, przygotujemy dla Ciebie – w terminie 7 dni – indywidualny plan żywieniowy.

Plan żywieniowy zawiera:

  • plan żywieniowy na wybrany okres czasu – 7 lub 14 dni
  • szczegółową instrukcję przygotowania każdej potrawy, z dokładną gramaturą użytych składników – informacja podana w gramach i miarach domowych tj. szklanka, łyżka, itp. Polecamy Ci, abyś na początku swojej przygody ze zmianą nawyków żywieniowych korzystał z wagi kuchennej i wszystkie produkty odmierzał. Miary domowe mogą się różnić – łyżka łyżce nierówna 🙂
  • wskazówki dotyczące tego, gdzie możesz nabyć produkty – 99% produktów zakupisz w popularnych sklepach typu Lidl, Biedronka, Tesco. Dietę zawsze opieramy na produktach łatwo dostępnych i sezonowych.
  • listę zakupów – z podziałem wg grup produktów, aby ułatwić Ci maksymalnie etap przygotowania się do diety
  • zalecenia dotyczące suplementacji – jeśli będą takie wskazania, aby zastosować określony suplement diety
  • zalecenia dotyczące stylu życia – w tym polecaną dla Ciebie aktywność fizyczną, wskazówki dotyczące nawodnienia, regeneracji.

Plan przesyłamy na wskazany adres mailowy lub przekazujemy osobiście – w zależności od preferencji.

Aby wiedzieć na bieżąco – jak Twoje postępy? czy masz jakieś trudności? czego one dotyczą? – co tydzień przesyłamy Ci raport kontrolny, a w nim prosimy Cię o odpowiedź  na kilka pytań. To pomaga nam, aby szybko reagować – kiedy pojawia się u Ciebie np. spadek motywacji lub brak wiary w powodzenie diety. Czasem mogą to być problemy czysto techniczne – jak służbowy wyjazd i brak możliwości przygotowania posiłków – doradzamy wtedy też jak sobie radzić w takich “wyjątkowych” sytuacjach! Stały kontakt to wspólna korzyść!

Krok 3 – wizyta kontrolna

Wizyta kontrolna – po 3 tygodniach stosowania diety, głównym celem są ponowne pomiary antropometryczne, aby zobaczyć efekty diety oraz rozmowa, w czasie której pytamy: co w planie podobało Ci się najbardziej? co wymaga zmian? jakie potrawy są najbardziej trafione jeśli chodzi o Twoje preferencje smakowe 🙂 Na tej wizycie monitorujemy i omawiamy wszelkie postępy, jakie udało nam się osiągnąć oraz pracujemy wspólnie nad tymi obszarami, które wymagają  korekty. Na podstawie wizyty kontrolnej i zebranych informacji przygotowujemy plan żywieniowy na następny miesiąc. Kolejny plan żywieniowy uwzględnia aktualne zapotrzebowanie energetyczne oraz modyfikację makroskładników, nowe potrawy oparte o sezonowość produktów oraz wszelkie dodatkowe sugestie. Mówiąc krótko – nowy plan żywieniowy jest dopasowany do Twojego aktualnego stanu zdrowia i sylwetki oraz pozwala osiągnąć kolejne cele. W ten sposób nigdy nie znudzisz się dietą!

Jeśli pracujemy online – pomiary dokonujesz sam, wyniki przesyłasz mailowo, a reszta spotkania odbywa się poprzez komunikator Skype albo – jeśli wolisz – mailowo.

Zastanawiasz się, jak długo będzie trwała współpraca z nami? Wszystko zależy od kilku czynników. Przede wszystkim, jakie masz cele do zrealizowania (utrata 5 czy 50 kg masy ciała), czy występują u Ciebie choroby współtowarzyszące, alergie, nietolerancje itd. To wszystko determinuje okres współpracy. Z naszych doświadczeń wynika, że 3 miesięczna współpraca to czas, w którym możesz uzyskać świetne efekty sylwetkowe, zdrowotne oraz utrwalić pozytywne nawyki żywieniowe.

Cennik

Sprawdź cennik i skontaktuj się z nami.

×