Ogólne warunki korzystania ze Sklepu |
- Ten Regulamin jest nieodpłatnie udostępniany każdemu Klientowi przed zawarciem umowy w sposób, który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalenie jego treści za pomocą systemu teleinformatycznego, z którego korzysta Klient.
- Klient ma obowiązek zapoznać się z treścią Regulaminu przed zawarciem umowy. Jeżeli Klient nie akceptuje jego postanowień, nie powinien dokonywać zakupów w Sklepie. Zawarcie Umowy z Usługodawcą oznacza, że Klient zapoznał się z treścią Regulaminu i związany jest z jego postanowieniami.
- Wszystkie ceny Produktów są cenami brutto w polskich złotych.
- Do poprawnego korzystania ze Sklepu konieczne jest spełnienie Wymagań Technicznych, posiadanie dostępu do urządzenia z Internetem, aktualny system operacyjny oraz aktualna przeglądarka internetowa, a także posiadanie konta e-mail. Klient powinien także posiadać wiedzę na temat zagrożeń korzystania z Internetu (w tym zakupów online) oraz zabezpieczyć swoje urządzenie w podstawowe środki bezpieczeństwa technicznego (np. programy antywirusowe).
- Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści bezprawnych oraz treści zabronionych przez przepisy prawa (np. naruszających dobra osobiste osób trzecich), a także do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Klient Sklepu zobowiązany jest w szczególności do:
- podawania w udostępnionych w ramach Sklepu formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i niezbędnych koniecznych danych oraz niezwłocznego aktualizowania danych, w tym danych osobowych, podanych przez Klienta w związku z zawarciem Umów;
- korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sklep w sposób nie zakłócający funkcjonowanie Sklepu oraz w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także zgodnie z zwyczajami i zasadami współżycia społecznego, także w sposób nie zakłócający funkcjonowanie pozostałych Klientów Sklepu;
- niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Sklepu jakichkolwiek treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich lub ich dobra osobiste;
- nie umieszczania treści o charakterze bezprawnych takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie niezamówionej informacji handlowej (spam) lub umieszczanie jakichkolwiek treści naruszających przepisy prawa;
- nie modyfikowania w sposób nieuprawniony treści dostarczanych przez Sklep w szczególności Cen lub opisów Treści lub Usług cyfrowych;
- niepodejmowanie czynności mających na celu wejście w posiadanie informacji nieprzeznaczonych dla Klienta;
- terminowej zapłaty Ceny i innych ustalonych przez Klienta kosztów w pełnej wysokości.
- Klient nie jest uprawniony do przekazywania loginu i hasła osobom nieuprawnionym lub do korzystania z konta innego Klienta.
- Treści, Usługi cyfrowe i Konsultacje mogą być prezentowane w Sklepie w ramach przedsprzedaży lub w Promocji, której warunki zamieszczone są w Sklepie. Cena wskazywana przez Usługodawcę obok Ceny Promocyjnej jest najniższą ceną, w jakiej produkt był dostępny w sklepie w ciągu ostatnich 30 dni (Ostatnia Najniższa Cena).
- W przypadku udostępnienia Treści i Usługi cyfrowej w ramach Promocji, Usługodawca oznacza, że dana Treść lub Usługa cyfrowa jest w cenie promocyjnej.
- W przypadku zakupu Konsultacji w ramach Promocji, Usługodawca oznacza, że Konsultacja jest w cenie promocyjnej.
- W przypadku umożliwienia Klientom zapoznania się z opiniami innych Klientów na stronie Sklepu Usługodawca podejmuje uzasadnione i proporcjonalne kroki, które pozwolą na zweryfikowanie czy opinie są rzetelne i zamieszczone przez osoby, które rzeczywiście korzystały z Treści lub Usługi cyfrowej. Informacje na temat sposobu weryfikacji opinii przez Usługodawcę znajdują się w stopce strony “Polityka opinii”.
- Jeżeli Cena udostępniona Klientowi na stronie Sklepu jest spersonalizowana, np. ustalona na podstawie informacji o Kliencie uzyskanych na z danych marketingowych (profilowanie), Usługodawca udostępnia Klientowi informację na temat indywidualnego dostosowania ceny (personalizacji cen) przy Cenie Produktów na stronie Sklepu.
- Usługodawca podejmuje środki organizacyjne i techniczne mające na celu zabezpieczenie bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu oraz funkcjonalności dostępnych w ramach strony (formularz rejestracji konta, formularz zamówienia itd.).
|
Usługi Elektroniczne na stronie Sklepu |
- Usługodawca świadczy na rzecz Klientów za pośrednictwem Sklepu nieodpłatnie następujące Usługi Elektroniczne:
- Usługę zawierania Umów na zasadach określonych w Regulaminie;
- Usługę składania Zamówień na zasadach określonych w Regulaminie;
- Usługę umożliwienie Klientom korzystania z usług Koszyka;
- Usługę udostępnienia Treści i Usług cyfrowych na stronie internetowej Sklepu.
- Klient może złożyć Zamówienie poprzez usługę koszyk i złożenie zamówienia.
- Korzystanie z Koszyka rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszej Treści lub Usługi cyfrowej do Koszyka.
- Usługa Koszyk świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia.
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych można składać pisemnie na adres siedziby Usługodawcy lub elektronicznie na adres wskazany na początku Regulaminu.
- Ustosunkowanie się do reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
- W celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji rekomenduje się podanie przez Klienta w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz żądania Klienta wraz z przekazaniem danych kontaktowych składającego reklamację.
- Podane wyżej wymogi mają formę jedynie rekomendacji Usługodawcy i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
|
Zawarcie, wykonanie Umowy i płatności |
- Usługodawca umożliwia składanie Zamówień oraz zawarcie Umów dotyczących udostępniania Treści i Usług cyfrowych oraz zakupu Konsultacji poprzez stronę Sklepu.
- Główne cechy Treści i Usługi cyfrowej oraz Konsultacji oraz specyfikacja są określone na stronie produktowej każdej Treści lub Usługi cyfrowej oraz Konsultacji na stronie Sklepu.
- Zawarcie Umowy pomiędzy Klientem a Usługodawcą może nastąpić po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia na zasadach określonych poniżej.
- Umowa zawierana jest po złożeniu Zamówienia na stronie Sklepu za pomocą Formularza Zamówienia, w momencie potwierdzenia jej przez Usługodawcę, przy czym potwierdzenie następuje w formie przesłania wiadomości e-mail przez Usługodawcę na adres e-mail wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia.
- Przedmiotem Umowy jest zobowiązanie Usługodawcy do udostępnienia Treści lub Usług cyfrowych Klientowi i/lub przeprowadzenie Konsultacji z Klientem za cenę wskazaną na stronie Sklepu płatną przez Klienta.
- Zamówienia można składać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Usługodawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia w następujący sposób: poprzez dodanie Treści lub Usługi cyfrowej i/lub Konsultacji do Koszyka po czym Klient przechodzi do Formularza zamówienia i potwierdza w Formularzu zamówienia aktualność i prawidłowość danych koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy.
- Klient jest zobowiązany samodzielnie wypełnić Formularz zamówienia w zakresie jego danych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy.
- W każdym przypadku podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych Klienta może uniemożliwić realizację Umowy, ponieważ warunkiem złożenia Zamówienia jest: prawidłowe i kompletne wypełnienie Formularza zamówienia. W Formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, dokładny adres, adres poczty elektronicznej oraz danych dotyczących Umowy tj.: wybrana Treść lub Usługa cyfrowa i/lub Konsultacja, sposób płatności za Treść i/lub Usługę cyfrową i/lub Konsultację przez Klienta.
- W wypadku Klientów niebędących Konsumentami niezbędne jest także podanie firmy, a jeśli zażądali oni w ramach formularza wystawienia faktury VAT, również danych niezbędnych do wystawienia faktury VAT, w tym NIP, należy to zrobić wpisując dane w “komentarzu”.
- Warunkiem złożenia Zamówienie obok wskazanych powyżej okoliczności jest także zaakceptowanie warunków Regulaminu i polityki prywatności Usługodawcy, a także zapłata Ceny za Treści i/lub Usługi cyfrowe i/lub Konsultacje przy wyborze sposobu płatności, który tego wymaga.
- Naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) jest równoznaczne ze złożeniem Zamówienia (Klient składa ofertę) na wybraną Treść i/lub Usługę cyfrową i/lub Konsultacje.
- Klient ma możliwość weryfikacji Treści i Usługi cyfrowej oraz Konsultacji znajdującej się w Koszyku oraz dokonania zmian do czasu złożenia Zamówienia.
- Po kliknięciu przycisku „Zamawiam i płacę” (lub innego o równoznacznym brzmieniu) Klient będzie miał możliwość wyboru operatora płatności i zostanie w sposób automatyczny przekierowany do bramki płatności obsługiwanej przez wybranego operatora w przypadku wyboru płatności online. Informacje o dostępnych operatorach są na bieżąco podawane na stronie Sklepu. W przypadku Zamówienia składanego na adres e-mail, płatność należy uiścić na rachunek wskazany na fakturze.
- W odpowiedzi na Zamówienie Klient niezwłocznie otrzymuje wiadomość na podany w tym celu adres e-mail z potwierdzeniem otrzymania Zamówienia i rozpoczęcia jego weryfikacji.
- Po zweryfikowaniu Zamówienia, bez nieuzasadnionego opóźnienia, Usługodawca wysyła do Klienta na podany adres e-mail wiadomość z potwierdzeniem przyjęcia oferty, złożonej w ramach przesłania Zamówienia oraz potwierdzeniem rozpoczęcia realizacji Zamówienia lub informację o odmowie przyjęcia wszystkich lub poszczególnych ofert, złożonych w ramach Zamówienia.
- Do zawarcia Umowy dochodzi z chwilą przyjęcia Zamówienia przez Usługodawcę, które następuje w formie przesłania wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie Zamówienia. W przypadku Zamówienia, które należy opłacić na podstawie faktury wystawionej przez Usługodawcę, Klient jest zobowiązany do zapłaty Ceny w pełnej wysokości w terminie wskazanym na fakturze wystawionej przez Usługodawcę. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku Umowę uważa się za niezawartą.
- W przypadku odmowy przyjęcia oferty bądź ofert złożonych w ramach realizacji Zamówienia przez Klienta, Umowa w zakresie Treści i/lub Usługi cyfrowej oraz Konsultacji wskazanego przez Usługodawcę w wiadomości e-mail z odmową przyjęcia oferty nie zostaje zawarta. W takim wypadku Usługodawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od wysłania wiadomości, o której mowa powyżej zwraca Klientowi uiszczone przez niego płatności, w zakresie w jakim Umowa nie została zawarta.
- Na adres e-mail podany w formularzu przez Klienta Usługodawca wysyła podsumowanie Zamówienia zawierające najważniejsze informacje o Zamówieniu.
- Usługodawca organizuje Promocje na wybrane Treści lub Usługi cyfrowe oraz Konsultacji dostępne na stronie Sklepu. Promocje nie podlegają łączeniu, o ile postanowienia Promocji wyraźnie nie stanowią inaczej. Możliwość skorzystania z danej Promocji może zależeć od dostępności Treści lub Usługi cyfrowej oraz Konsultacji na stronie Sklepu.
- Usługodawca umożliwia następujące metody płatności:
- płatność elektroniczna (realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Usługodawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Usługodawcę informacji o dokonaniu płatności przez Klienta). w formie przelewu tradycyjnego lub płatności dokonanej za pośrednictwem operatora płatności.
- przelew tradycyjny,
- płatność dokonana za pośrednictwem operatora płatności.
- Usługodawca przekaże Klientowi dowód zakupu w formie elektronicznej. Klient wyraża zgodę, aby dowód zapłaty, tj.: faktura lub paragon został sporządzony i przesłany na podany przez niego w trakcie składania Zamówienia bądź zakładania Konta adres e-mail.
- Płatność za Treść lub Usługę cyfrową oraz Konsultacje dokonywana jest przy pomocy serwisu PayPro S.A z siedzibą w Poznaniu przy ulicy Pastelowej 8, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887., wpisanej do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem IP24/2014
- Usługodawca nie przechowuje w swojej bazie numerów kart płatniczych Klientów.
- Płatność następuje na zasadach prezentowanych na stronie Sklepu. W razie wątpliwości Klient może skontaktować się z Usługodawcą kierując wiadomość na adres wskazany w Regulaminie.
|
Treści i Usługi cyfrowe |
- Treści i Usługi cyfrowe oferowane na stronie Sklepu dotyczą treści edukacyjnych. W ramach Umowy zawartej zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu Usługodawca udostępnia Klientowi Treści cyfrowe i/lub Usługi cyfrowe zgodnie z Zamówieniem Klienta.
- Realizacja Zamówienia oznacza, że Usługodawca dostarcza Klientowi dane umożliwiające dostęp do treści zgodnych z Zamówieniem Klienta. Dane dostępowe przesyłane są na adres e-mail wskazany podczas składania Zamówienia.
- Ceny Treści i Usług cyfrowych prezentowane są Klientowi na stronie internetowej Sklepu oraz w trakcie składania Zamówienia. Wszystkie ceny podane na stronach Sklepu są cenami brutto uwzględniającymi podatki.
- Ze względu na rodzaj i czas trwania Usług lub Treści cyfrowych poszczególne warianty Treści lub Usług cyfrowych mogą różnić się swoim zakresem oraz poziomem dostępu do materiałów.
- Wszystkie Usługi i Treści cyfrowe prezentowane są na stronie Sklepu. Dostęp do zawartości Zamówienia zostanie przyznany Klientowi niezwłocznie po zawarciu Umowy (zazwyczaj po wniesieniu na rzecz Usługodawcy opłaty odpowiadającej Cenie wybranej Treści lub Usłudze cyfrowej przez Klienta) o ile inaczej nie wskazano w opisie Treści lub Usługi cyfrowej.
- Z chwilą uzyskania dostępu do zamówionej Treści lub Usługi cyfrowej, w szczególności poprzez przesłanie linka do ściągnięcia materiałów lub uzyskania do nich dostępu przedmiot Umowy uważa się za dostarczony w całości Klientowi.
- Jeżeli w opisie Treści lub Usługi cyfrowej Usługodawca określił inny termin dostarczenia Treści lub Usługi cyfrowej, to Klienta obowiązuje termin wskazany przez Usługodawcę na stronie Sklepu (przedsprzedaż).
|
Konsultacje |
- W ramach Konsultacji Usługodawca oferuje współpracę indywidualna w postaci konsultacji online i przygotowanie indywidualnego jadłospisu.
- Usługodawca świadczy Konsultacje wyłącznie dla osób pełnoletnich.
- Klient przed rozpoczęciem współpracy wypełnia wywiad medyczno-żywieniowy. Link do wywiadu Sprzedawca przesyła za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail wskazany w Zamówieniu.
- Klient wypełnia wywiad zgodnie ze stanem swojej wiedzy, podając prawdziwe informacje w sposób wyczerpujący, dokładny i rzetelny, które wykorzystane są przez Sprzedawcę do ułożenia indywidualnego planu żywieniowego (jadłospisu).
- Klient wraz z wywiadem wskazanym w pkt. 3 przesyła do Sprzedawcy: dzienniczek żywieniowy za okres 3 dni oraz wyniki badań laboratoryjnych. Sprzedawca za pomocą poczty elektronicznej informuje wcześniej jakie badania warto wykonać przed konsultacją.
- Sprzedawca podczas pierwszej konsultacji w terminie ustalonym wcześniej za pośrednictwem e-mail przeprowadza ustny wywiad z Klientem, podczas którego może zadawać szczegółowe pytania o informacje wskazane w wywiadzie pisemnym, dzienniczku żywieniowym oraz z przesłanych wyników badań, dotyczące m.in. stanu zdrowia, upodobań kulinarnych, stylu życia, poziomu aktywności fizycznej i innych kwestii niezbędnych do jadłospisu dla Klienta oraz sformułowania indywidualnych zaleceń żywieniowo-zdrowotnych.
- Jadłospis jest ustalany jednorazowo , z wyjątkiem pkt. 8, na podstawie konkretnego wywiadu, dzienniczka żywieniowego i wyników badań uprzednio udostępnionych Sprzedawcy według najlepszej wiedzy i starań Sprzedawcy.
- Klient ma możliwość w przypadku ułożonego jadłospisu na 7 dni możliwość zmiany 1 potrawy wg preferencji Klienta. Taka zmiana ma charakter nieodpłatny. Zmiana ta będzie dokonywana przez Sprzedawcę w terminie 10 dni roboczych od przekazania informacji przez Klienta.
- Każda następna i inna zmiana planu żywieniowego jest dodatkowo płatna wg indywidualnych ustaleń ze Sprzedawcą za pośrednictwem wiadomości e-mail..
- W przypadku udzielenia przez Klienta niepełnej lub nieprawdziwej informacji dotyczącej stanu zdrowia, a także niepoinformowania o zmianie stanu zdrowia, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za następstwa stosowania przez Klienta ułożonej diety.
- Sprzedawca ma możliwość odmówić wykorzystania sugestii Klienta podczas współpracy co do układania jadłospisu w sytuacji, gdy:
- zachowanie Klienta może wskazywać o tym, że jest on pod wpływem substancji odurzających, nie jest świadomy podejmowanych decyzji lub składanych oświadczeń woli, bądź jest obraźliwe i naruszające dobra osobiste Sprzedawcy,
- Klient nalega, aby dieta była przygotowana wyłącznie wg przez niego wskazanych zasad, zaś z wywiadu, dzienniczka i/lub badań wynika, iż jego wskazania nie są adekwatne do jego sytuacji, zgodną z najlepszą wiedzą i doświadczeniem w zawodzie Sprzedawcy,
- wykonanie usługi mogłoby narażać zdrowie lub życie Klienta.
- Jadłospis jest przesyłany do Klienta za pośrednictwem e-mail podanego przy składaniu Zamówienia w terminie do 10 dni roboczych od daty pierwszego ustnego wywiadu.
- Konsultacje trwają określony czas wskazany w opisie Produktu.
- Klient w przypadku wystąpienia sytuacji losowych, które uniemożliwiają mu udział z zaplanowanej Konsultacji informuje o tym fakcie Sprzedawcę co najmniej 24 godziny przed terminem Konsultacji. Wówczas wspólnie zostaje ustalony nowy termin konsultacji.
- Konsultacje obejmują również jeden kontakt w tygodniu Klienta ze Sprzedawcą w czasie współpracy w przypadku pytań lub uzasadnionej potrzeby po stronie Klienta za pośrednictwem: poczty e-mail, telefonicznie lub poprzez platformę Facebook, Instagram, podczas którego będzie dyspozycyjny dla Klienta do 15 minut.
- Z uwagi na charakter usługi Sprzedawca może odstąpić od umowy, jeżeli wykonanie usługi przewyższa umiejętności lub kompetencje Sprzedawcy. W tej sytuacji Sprzedawca dokona zwrotu środków pieniężnych na rachunek bankowy Klienta, bezpośrednio po ustaleniu, że do Konsultacji nie powinno dojść.
- Klient wyraża zgodę na terapię dietetyczną i zobowiązuje się stosować dietę wg wskazówek Sprzedawcy. Klient zobowiązuje się informować Sprzedawcę o wszelkich problemach zdrowotnych, które następują w trakcie stosowania diety Klient dokonując zakupu przyjmuje do wiadomości , że przebyte Konsultacje nie dają gwarancji odniesienia skutku oczekiwanego przez Klienta, , z racji tego, że ciało ludzkie jest złożone, a na efekt końcowy mają też wpływ inne czynniki środowiskowe, niezależne od diety. Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za brak oczekiwanych efektów lub za negatywne skutki stosowania diety.
- Konsultacje oferowane na stronie Sklepu stanowią usługę w rozumieniu art. 38 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.
- Konsument wyrażając zgodę na wykonanie w pełni usługi przed upływem terminu odstąpienia od umowy, utraci w ten sposób prawo do odstąpienia od umowy.
|
Subskrypcja Programu Hormonalny Balans w aplikacji mobilnej AllowEat |
- Umowa sprzedaży zostaje zawarta w momencie złożenia przez Klienta Zamówienia przez easycart (kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę” lub innego o podobnym znaczeniu) chyba, że w opisie Usługi subskrypcji w Sklepie Internetowym wskazano inaczej. Jeżeli na wyraźne żądanie Klienta wykonywanie usługi ma się rozpocząć przed upływem terminu na odstąpienie od Umowy Sprzedaży, Usługodawca wymaga od Klienta złożenia oświadczenia:
- zawierającego takie wyraźne żądanie
- że przyjął do wiadomości informację o utracie prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży z chwilą jej pełnego wykonania przez Usługodawcę
- Po złożeniu Zamówienia Usługodawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie i przyjęcie oferty, poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres wskazany przez Klienta w Formularzu Zamówienia.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
- potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
- treść niniejszego Regulaminu w formacie pdf,
- pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy lub informację o udzielonej przez Klienta zgodzie na dostarczenie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
- Każda Umowa sprzedaży będzie potwierdzana odpowiednim dowodem zakupu, który będzie wysyłany pocztą elektroniczna na adres mailowy Klienta podany w Formularzu Zamówienia.
- Usługodawca dostarcza Klientowi Usługę subskrypcji po zawarciu Umowy Sprzedaży i zaksięgowaniu lub potwierdzeniu uiszczenia ceny Usługi przez Klienta – w czasie 48 godzin.
- Obsługę procesu zamówienia Programu Hormonalny Balans, w tym obsługę płatności za tę usługę Usługodawca powierzył podmiotowi prowadzącemu serwis Easytools dostępny pod adresem easy.tools/pl. Podmiot prowadzący Easytools działa w tym zakresie w imieniu i na rzecz Usługodawcy.
- Usługodawca umożliwia opłacenie Zamówienia za pośrednictwem metod płatności dostępnych w Easytools, które w celu procesowania płatności korzysta z operatora Stripe.
- Po skompletowaniu Zamówienia w Sklepie Internetowym, w celu jego realizacji, w tym opłacenia, po kliknięciu w odpowiedni przycisk, Klient zostanie przekierowany na odpowiednią podstronę Easytools.
- W celu skorzystania z wszystkich funkcji Easytools, w tym nabywania Usługi subskrypcji od Usługodawcy za pośrednictwem Easytools, Użytkownik musi zarejestrować się w Easytools, tj. założyć Konto i postępować zgodnie z regulaminem easycart dostępnym pod adresem easy.tools/pl/regulamin-kupujacych.
- W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich i zagranicznych banków.
- Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
- Usługodawca świadczy Usługę Subskrypcji poprzez dostarczenie Aplikacji wraz z treściami cyfrowymi.
- W wyniku zawarcia umowy, Subskrybent uzyskuje dostęp do Programu Hormonalny Balans. Dostęp do tej oferty wymaga zalogowania do przypisanego Subskrybentowi Konta Subskrybenta zgodnie z instrukcją przesłaną na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia. Z Usługi Subskrypcji mogą korzystać wyłącznie Subskrybenci, którzy zapoznali się z postanowieniami Regulaminu i w pełni akceptują jego postanowienia.
- Usługodawca oferuje Użytkownikowi Usługi Subskrypcji w formie umowy na czas nieoznaczony. Informacja dotycząca rodzaju zawieranej umowy będzie podana w ramach dokonywanego przez niego procesu zakupowego.
- Umowa na czas nieoznaczony umożliwia Subskrybentowi, stały dostęp do wybranego przez siebie Pakietu, przy czym Opłaty będą automatycznie pobierane w wybranym przez Użytkownika Okresie Rozliczeniowym tj, co 1 miesiąc lub co 12 miesięcy, w zależności od wybranej przez Użytkownika opcji. W takiej sytuacji płatności pobierane będą przez Usługodawcę automatycznie (autoodnawialna płatność) wraz z rozpoczęciem danego Okresu Rozliczeniowego.
- Subskrybent może cofnąć decyzję o autoodnawialnej subskrypcji w ramach Konta Subskrybenta poprzez wyłączenie opcji płatności autoodnawialnej. Takie oświadczenie będzie skuteczne z końcem Okresu Rozliczeniowego, w ramach, którego Subskrybent złożył oświadczenie o rezygnacji z autoodnawialnej subskrypcji.
- W momencie złożenia zamówienia zostanie pobrana opłata za pierwszy Okres Rozliczeniowy subskrypcji. W trakcie realizacji zamówienia w ramach Serwisu Subskrybent otrzyma informację o terminie kolejnej płatności za kolejny Okres Rozliczeniowy. Kolejne płatności będą pobierane automatycznie, przy czym Usługodawca będzie informować Subskrybenta 3 dni wcześniej o terminie zbliżającej się płatności za kolejny Okres Rozliczeniowy. Jeśli Subskrybent anuluje subskrypcję do czasu pobrania kolejnej płatności, Subskrybent zachowa dostęp do Usług Subskrypcji do końca opłaconego Okresu Rozliczeniowego, a kolejne płatności nie zostaną pobrane i dostęp do Usług Subskrypcji wygaśnie.
- Usługodawca w każdym czasie, bez podania przyczyn, może wyłączyć funkcję autoodnawialnej płatności. W tej sytuacji Usługodawca powinien powiadomić Subskrybenta: o zamiarze wyłączenia autoodnawialnej płatności – w terminie 30 dni od daty planowanego wyłączenia, a także o fakcie wyłączenia autoodnawialnej płatności – niezwłocznie po wyłączeniu.
- Subskrybentowi nie przysługuje prawo do zwrotu płatności za już opłacone Okresy Rozliczeniowe.
- Umowa zawarta na czas nieoznaczony wygasa z dniem zakończenia Okresu Rozliczeniowego, bez dokonania jednoczesnej Opłaty (samodzielnie lub za pomocą autoodnawialnej płatności) za kolejny następujący Okres Rozliczeniowy.
- Po wygaśnięciu umowy Użytkownik, aby uzyskać ponownie dostęp do Oferty Płatnej dostępnej w ramach Pakietu, który został wypowiedziany, będzie musiał przejść ponownie proces zakupu wybranego Pakietu.
- Zalogowanie do Konta Subskrybenta w celu weryfikacji aktualnego stanu Opłaty za Usługi Subskrypcji jest niezbędne do korzystania z oferty.
- W celu skorzystania z Konta Subskrybenta wymagane jest przez zainteresowanego Użytkownika wypełnienie odpowiedniego formularza wygenerowanego przez Serwis, w tym: (a) podanie adresu e-mail; (b) podanie wybranego przez Użytkownika hasła, które będzie przez niego wykorzystywane przy logowaniu, (c) akceptacja Regulaminu.
- Po wypełnieniu formularza i kliknięciu przycisku potwierdzającego nabycie Usługi Subskrypcji, Użytkownik otrzyma na wskazany przez siebie przy procesie zakupowym adres e-mail wiadomość potwierdzającą zawarcie Umowy dostępu do Usługi Subskrypcji, co jest jednoznaczne z aktywacją Konta Subskrybenta.
- Użytkownik wypełniając dane konieczne do utworzenia Konta Subskrybenta jest wyłącznie odpowiedzialny za prawidłowość, treść oraz formę wszelkich przekazanych przez siebie danych oraz informacji. Podawanie nieprawdziwych danych oraz informacji, w szczególności danych osób trzecich lub danych fikcyjnych, jest zakazane. Użytkownik podający takie dane lub informacje ponosi odpowiedzialność z tego tytułu, w szczególności względem Usługodawcy.
- Po przejściu procedury utworzenia Konta Subskrybenta, Użytkownik otrzymuje status Subskrybenta.
- W przypadku uzyskania przez Użytkownika dostępu do oferty, dostęp do tych treści z wykorzystaniem jednego Konta Subskrybenta może mieć jedna osoba.
- Wygaśnięcie subskrypcji nie ma wpływu na utworzone Konto Subskrybenta. Po wygaśnięciu subskrypcji Usługobiorca nadal będzie mógł korzystać z Konta Subskrybenta, przy czym dostęp do Usługi Subskrypcji będzie zablokowany. Usługobiorca może usunąć swoje Konto Subskrybenta z Serwisu poprzez wybranie opcji „usuń konto” w panelu administracyjnym Konta Subskrybenta.
- Zgłoszenie przez Usługobiorcę wniosku o usunięcie danych osobowych podawanych w formularzu rejestracyjnym Konta Subskrybenta (w celu świadczenia usługi), powoduje, iż dalsze świadczenie usługi jest niemożliwe z przyczyn technicznych i w związku z tym równoważne z usunięciem Konta Subskrybenta.
- W przypadku usunięcia Konta Subskrybenta w trakcie trwania okresu obowiązywania Usługi Subskrypcji, usunięciu ulegnie dostęp do wykupionego przez Subskrybenta Pakietu oraz innych informacji zapisanych w ramach Konta Subskrybenta.
- W przypadku usunięcia Konta Subskrybenta, usunięciu ulegną wszystkie informacje dotyczące aktywności Subskrybenta, a także utracony zostanie dostęp do zakupionych treści płatnych. Ponowna rejestracja nie powoduje przywrócenia możliwości ponownego korzystania z treści zakupionych przed usunięciem Konta Subskrybenta.
- W przypadku zaakceptowania Regulaminu, Usługodawca udziela Subskrybentowi licencji do korzystania z aplikacji zgodnie z wybranym Pakietem pod warunkiem dokonania Opłaty wynikającej z cennika umieszczonego w sklepie internetowym. Licencja ma charakter niewyłączny.
- Licencja udzielona przez Usługodawcę uprawnia Subskrybenta do korzystania wyłącznie z przewidzianych dla niego funkcjonalności przewidzianych w wybranym przez Subskrybenta Pakiecie, na następujących polach eksploatacji: korzystanie z oferty, w szczególności z Aplikacji w postaci niezmienionej, w celu wyświetlania i stosowania dla potrzeb Subskrybenta na urządzeniach mobilnych Subskrybenta.
- Subskrybent na podstawie udzielonej licencji nie jest uprawniony, bez uzyskania uprzedniej wyraźnej zgody Usługodawcy, w szczególności do: a) rozpowszechniania ani udostępniania w jakikolwiek sposób pobranych danych na rzecz osób trzecich, b) pobierania lub zwielokrotniania danych dla celów innych niż realizacja zawartych umów w ramach strony internetowej, w szczególności dla potrzeb osób trzecich, c) rozpowszechniania, zwielokrotniania, kopiowania, udostępniania, dzierżawienia na rzecz osób trzecich danych zawartych w aplikacji bez względu na formę, d) udzielania sublicencji, e) dokonywania tłumaczenia, dekompilacji, deasemblacji, modyfikacji i inżynierii wstecznej danych stanowiących element strony internetowej.
- Wszelkie informacje i materiały zawarte w ofercie podlegają ochronie prawnej, w szczególności na mocy ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a także przepisów o ochronie baz danych.
- Przeniesienie praw lub obowiązków z licencji wymaga uprzedniej wyraźnej zgody Usługodawcy.
- Udzielenie licencji następuje z chwilą zawarcia umowy o dostęp do Usług Subskrypcji.
- Zamówienie jest realizowane w terminie 48h po otrzymaniu przez Usługodawcę od podmiotu świadczącego usługę płatniczą informacji o dokonaniu płatności przez Subskrybenta.
- Subskrypcja zostanie udostępniona za pośrednictwem Serwisu bezpośrednio po dokonaniu płatności, to jest pod warunkiem zapłaty.
- Zamawiając Usługę Subskrypcji i dokonując płatności za tę usługę, Subskrybent wyraża zgodę na pobranie przez Usługodawcę Opłaty za bieżący Okresy Rozliczeniowy i na automatyczne pobieranie Opłaty za kolejne Okresy Rozliczeniowe w wysokości wskazanej w złożonym zamówieniu w przypadku zawarcia umowy na czas nieoznaczony.
- Płatność za kolejne Okresy Rozliczeniowe jest realizowana poprzez automatyczne pobieranie przez Usługodawcę Opłaty od Subskrybenta. Jeżeli z jakiejkolwiek przyczyny (brak środków, odmowa z banku etc.) nie uda się obciążyć Opłatą Subskrybenta, Usługa Subskrypcji będzie dezaktywowana.
- Użytkownik uzyskuje dostęp do Oferty Płatnej po zawarciu umowy. Potwierdzając dokonanie zakupu Subskrybent zgadza się na rozpoczęcie świadczenia Usługi Subskrypcji przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W toku składania zamówienia Użytkownik, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola o akceptacji Regulaminu, oświadcza, że wyraża zgodę na rozpoczęcie spełniania świadczenia przed upływem terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży Usługi Subskrypcji.
- Zgodnie z art. 38 pkt. 13) ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta prawo odstąpienia od umowy o świadczenie usługi zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za jego wyraźną zgodą przed upływem 14-dniowego terminu do odstąpienia od umowy o świadczenie usługi i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia od umowy o świadczenie Usługi Subskrypcji. Tym samym Użytkownik wyrażając zgodę na rozpoczęcie świadczenia Usługi Subskrypcji przed upływem terminu na rozpoczęcie świadczenia Subskrypcji przed upływem terminu na odstąpienie od umowy (14 dni), traci ustawowe prawo do odstąpienia, ale może w każdej chwili zakończyć Usługę Subskrypcji.
- Subskrybent ma prawo do składania reklamacji w zakresie Usług świadczonych przez Usługodawcę w ramach Usługi Subskrypcji.
- Podmiotem uprawnionym do rozpatrywania reklamacji jest Usługodawca.
- Użytkownik może kierować reklamacje w sprawach związanych ze świadczeniem Usługi Subskrypcji drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@jchwilkowski.pl oraz pisemnej, w tym za pomocą listu poleconego, na adres siedziby Usługodawcy.
- Reklamacja musi zawierać imię, nazwisko i adres pocztowy Użytkownika oraz adres e-mail Subskrybenta podany Usługodawcy; a także przedmiot i przyczynę reklamacji, inne dane kontaktowe, określenie żądania reklamacyjnego.
- O ile obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa nie stanowią inaczej, Użytkownik może złożyć reklamację w terminie 14 dni od dnia wystąpienia zdarzenia będącego przyczyną reklamacji.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Usługodawcę niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 14 dni od otrzymania reklamacji.
- Jeżeli reklamacja złożona przez Subskrybenta nie spełnia warunków określonych powyżej, Usługodawca zastrzega sobie prawo do wezwania Subskrybenta, do jej uzupełnienia (w przypadku, jeżeli reklamacja nie będzie zawierała powyżej wskazanych danych w zakresie niezbędnym do kontaktu z Subskrybentem składającym reklamację Usługodawca uprawniony jest aby pozostawić taką reklamację bez jej rozpatrzenia).
- Wniesienie przez Subskrybenta reklamacji, a także jej nieuznanie albo pozostawienie bez rozpoznania przez Usługodawcę, nie wpływa na uprawnienie Subskrybenta do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
- Usługodawca ma obowiązek dostarczyć Subskrybentowi treść cyfrową wolną od wad.
- Usługodawca jest odpowiedzialny względem Subskrybenta, jeżeli treść cyfrowa w Ofercie ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Jeśli Subskrybent stwierdzi wadę treści cyfrowej, powinien poinformować o tym Usługodawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje związane z podaniem przez Subskrybenta niepełnych błędnych informacji o stanie zdrowia, zatajenia istotnych faktów, bądź nieprzedstawienia wszystkich wymaganych dokumentów, a także wyników badań czy też niestosowanie zaleceń dietetycznych.
- Subskrybent jest świadomy, że Usługi świadczone przez Usługodawcę nie dają gwarancji uzyskania założonych i oczekiwanych przez Subskrybenta skutków.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z nieodpowiedniego stosowania planu żywieniowego i suplementacji opisanej w ramach Usług Subskrypcji. Użytkownik jest świadomy, że niestosowanie się przez niego lub wybiórcze stosowanie się do uzyskanych zaleceń może przynieść negatywny skutek pod kątem stanu zdrowia, a nawet życia.
- Aplikacja umożliwiająca tworzenie jadłospisów czy obsługa zapytań Subskrybentów nie stanowi udzielenia pomocy, porady lub opinii lekarskiej, ani orzeczenia o stanie zdrowia w rozumieniu Ustawy o Zawodzie Lekarza. Usługa Subskrypcji nie stanowi także działalności leczniczej ani świadczenia zdrowotnego w rozumieniu art. 3 ust. 1 Ustawy o Działalności Leczniczej. Jakiekolwiek porady dietetyczne mają charakter informacyjny i edukacyjny oraz mają na celu promocję zdrowego stylu życia.
- Informacje dotyczące diety oferowane w ramach Usług Subskrypcji nie zastępują bezpośredniej wizyty u lekarza. Jeżeli istnieją wątpliwości co do stanu zdrowia oraz ewentualnych przeciwwskazań do stosowania zaleceń dietetycznych, na którymkolwiek z etapów należy zasięgnąć opinii lekarza. Zaleca się, aby przed przystąpieniem do jakiejkolwiek aktywności ruchowej oraz przed zastosowaniem jakiegokolwiek programu dietetycznego, zasięgnąć porady lekarza. Dieta i suplementacja mają na celu wsparcie zdrowego trybu życia, nie mogą zastąpić konsultacji u lekarza specjalisty czy leków.
|
Prawa autorskie |
- Klient zobowiązany jest do przestrzegania warunków niniejszej licencji w zakresie treści dostępnych w ramach Sklepu oraz poszczególnych Treści i Usług cyfrowych oraz w czasie przeprowadzenia Konsultacji i powstałych utworów w czasie Konsultacji. Usługodawca może określić warunki licencji odrębnie zamieszczając stosowny zapis w opisie Treści lub Usługi cyfrowej i/lub Konsultacji.
- Klient ma prawo korzystać z Treści lub Usługi cyfrowej i utworów powstałych w czasie Konsultacji wyłącznie na własny użytek o ile inaczej nie wskazano w opisie Produktu.
- Zabrania się Klientowi udostępniać Treści cyfrowych lub danych do swojego Konta Klienta innym podmiotom.
- Dostępne w ramach Sklepu Treści i Usługi cyfrowe i/lub utwory powstałe w czasie Konsultacji nie mogą być przedmiotem rozporządzenia przez Klienta (w szczególności odsprzedaży czy dystrybucji i sprzedaży handlowej).
- Licencja udzielona Klientowi nie obejmuje prawa do:
- trwałego lub czasowego zwielokrotnienia treści dostępnych w ramach Sklepu, w tym Produktów, w całości lub w części, w celu innym niż utworzenie kopii na własny użytek,
- wprowadzania jakichkolwiek innych zmian w części lub w całości treści w tym Produktów, dostępnych na stronie Sklepu,
- odpłatnego rozpowszechniania treści w tym Produktów, dostępnych na stronie Sklepu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie,
- nieodpłatnego rozpowszechniania treści w tym Produktów, dostępnych na stronie Sklepu jakimikolwiek środkami i w jakiejkolwiek formie.
- O ile w opisie Treści lub Usługi cyfrowej nie wskazano inaczej, licencja udzielana jest na czas trwania Umowy/ 365 dni.
|
Uprawnienia w razie niezgodności z Umową (odpowiedzialność za wady Treści lub Usługi Cyfrowej) |
- Usługodawca ponosi odpowiedzialność wobec Klienta, jeżeli Produkt jest niezgodny z umową. Szczegóły dotyczące niezgodności Usługi lub Treści cyfrowej z umową regulują przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w odniesieniu do Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach konsumenta.
- W przypadku stwierdzenia niezgodności Treści lub Usługi cyfrowej z Umową Klient powinien skontaktować się z Usługodawcą (na adres e-mail podany na początku Regulaminu lub listownie), określając jednocześnie swoje roszczenie związane z niezgodnością Treści lub Usługi cyfrowej z Umową.
- Jeżeli Treść cyfrowa lub Usługa cyfrowa są niezgodne z Umową Konsument może żądać doprowadzenia do zgodności z Umową.
- Usługodawca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe lub wymagałoby poniesienia nadmiernych kosztów dla Usługodawcy.
- Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się̨ wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Treści lub Usługi cyfrowej z umową oraz wartość Treści lub Usługi cyfrowej zgodnych z Umową.
- Usługodawca doprowadza Treść lub Usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym terminie od chwili, w której Usługodawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z Umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową ponosi Usługodawca.
- Jeżeli Treść lub Usługa cyfrowa są niezgodny z Umową, Konsument może złożyć́ oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, gdy:
- Doprowadzenie do zgodności z Umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów zgodnie z punktem 4 i 5;
- Usługodawca nie doprowadził treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową zgodnie z punktem 6;
- Brak zgodności z Umową występuje nadal, mimo, że przedsiębiorca próbował doprowadzić Treść cyfrową lub Usługę cyfrową do zgodności z Umową;
- Z oświadczenia Usługodawcy lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Treści lub Usługi cyfrowej do zgodności z Umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w rozsądnym terminie 14 dni.
- Jeżeli Klient będący Konsumentem, wykonując uprawnienia z tytułu niezgodności Produktu z Umową wystosował odpowiednie żądania do Usługodawcy, a Usługodawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
- W celu przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji w zgłoszeniu reklamacyjnym rekomenduje się podanie przez Klienta w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności z umową oraz danych kontaktowych składającego reklamację. Rekomendacje podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
- Jeżeli Klient jest Przedsiębiorcą, odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu niezgodności towaru z umową jest wyłączona.
- Więcej informacji na temat praw kupujących można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta – https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl.
- Usługodawca odpowiada za brak zgodności z umową Treści lub Usługi cyfrowej dostarczanych jednorazowo lub w częściach, który istniał w chwili jej dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili. Domniemywa się, że brak zgodności z Umową, który ujawnił się przed upływem roku od dostarczenia Treści lub Usługi cyfrowej, istniał w chwili jej dostarczenia.
- Usługodawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Treści lub Usługi cyfrowej z Umową, który jest wskazany w punkcie 13, jeżeli ten brak podstępnie zataił.
- Usługodawca odpowiada za brak zgodności z umową Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej dostarczanych w sposób ciągły, który wystąpił lub ujawnił się w czasie, w którym zgodnie z umową miały być dostarczane. Domniemywa się, że brak zgodności z umową wystąpił w tym czasie, jeżeli w tym czasie się ujawnił.
- Domniemania wskazane w pkt 13 i 15 nie mają zastosowania, jeżeli:
- Środowisko cyfrowe konsumenta nie jest kompatybilne z wymaganiami technicznymi, o których Usługodawca poinformował go w sposób jasny i zrozumiały przed zawarciem Umowy;
- Konsument, poinformowany w jasny i zrozumiały sposób przed zawarciem Umowy o obowiązku współpracy z Usługodawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia czy brak zgodności Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej z Umową w odpowiednim czasie wynika z cech środowiska cyfrowego Konsumenta, nie wykonuje tego obowiązku.
- Uprawnienia z tytułu niezgodności Usługi lub Treści cyfrowej z umową dotyczą wyłącznie Klientów Sklepu będących Konsumentami. W zakresie niezgodności z Umową Przedsiębiorcom na prawach konsumenta przysługują prawa z art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta oraz art. 3855, art. 5564 w zw. z 558 § 1 zdanie drugie, art. 5565 i art. 5765 Ustawy kodeks cywilny.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta akceptuje niniejszy Regulamin, a następnie korzysta ze swoich uprawnień. Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien uzupełnić stosowny formularz niezgodności towaru z umową, a w szczególności dane potwierdzające okoliczności potwierdzające jego status zgodny z art. 7aa ustawy o prawach konsumenta lub przekazać te informacje w inny sposób Usługodawcy.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta oświadcza w formularzu przesłanym do Usługodawcy, że zawarta Umowa jest bezpośrednio związana z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiada dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej.
|
Odstąpienie od umowy |
- Jeśli w toku zakupu Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraził zgodę na wykonanie umowy i dostarczenie mu Treści lub Usługi cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, traci on prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Usługodawcą
- Jeżeli umowa dotyczy świadczenia Usług Elektronicznych, a Usługodawca wykonał w pełni Usługę Elektroniczna za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia traci prawo do odstąpienia, wówczas prawo do odstąpienia nie będzie mu przysługiwać.
- W sytuacji, gdy nie występują okoliczności wskazane powyżej (punkt 1 i 2), Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
- Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyn, o ile zostały spełnione warunki przewidziane w ust. 1 lub w ust 2. Działania Sklepu opiera się na dostarczaniu Klientowi Treści lub Usług cyfrowych. W związku z tym rozpoczęcie korzystania z Treści lub Usługi cyfrowej przed upływem 14 dni od dnia dokonania zakupu powoduje utratę prawa odstąpienia od Umowy.
- Odstąpienie od umowy następuje poprzez poinformowanie Usługodawcy o swojej decyzji poprzez złożenie oświadczenia. Takie oświadczenie może zostać wysłane pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną. Klient może skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego, dostępnego poniżej regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
- W celu zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczające jest, aby Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem wskazanego terminu odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie otrzymane od niego płatności.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę na prawach konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie wskazał na inne rozwiązanie.
- Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.
|
Postanowienia dotyczące Przedsiębiorcy |
- W stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta przysługuje Usługodawcy prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta żadnych roszczeń w stosunku do Usługodawcy.
- Usługodawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta.
- Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi niebędącemu Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta stosownego oświadczenia.
- Odpowiedzialność Usługodawcy w stosunku do Klienta niebędącego Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest ograniczona – zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie – do wysokości zapłaconej Ceny, przy czym Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
|
Pozasądowe spory rozpatrywania reklamacji
i dochodzenia roszczeń dla konsumentów |
- Usługodawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi Umowami na drodze postępowania polubownego, mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
- Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Usługodawcę będą rozstrzygane przez sądy powszechne, a prawem właściwym jest prawo polskie.
- Klient będący Konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów inspekcji handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Istnieje również możliwość skorzystania z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), która dostępna jest pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
- Postanowienia Regulaminu nie uniemożliwiają możliwości powoływania się przez Klientów na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa regulujące ochronę praw konsumentów.
|
Obowiązywanie
i zmiany w
regulaminie |
- Usługodawca może wprowadzać zmiany w tym Regulaminie z ważnych przyczyn, w tym, jeżeli zmienią się warunki zawarcia Umowy, przy zmianie obowiązujących przepisów, przy wprowadzeniu nowych Treści lub Usług cyfrowych, a także przy zmianie rozwiązań informatycznych.
- W odniesieniu do Klientów niebędących Konsumentami Usługodawca może dokonać zmiany Regulaminu w każdym czasie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
- Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy. Zmiana Regulaminu jest skuteczna w terminie 10 dni od dnia opublikowania.
- Regulamin podlega prawu polskiemu.
- Czynności związane z Regulaminem dokonywane przez Klientów niebędących Konsumentami powinny być dokonywane w formie dokumentowej. Wszelkie spory pomiędzy Usługodawcą a Klientami niebędącymi konsumentami rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby lub miejsca zamieszkania Usługodawcy.
- Usługodawca może rozwiązać Umowę o Świadczenie Usług z Klientem za 30 – dniowym wypowiedzenia z ważnych przyczyn, rozumianych jako zmiana przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę wpływająca na wzajemne prawa i obowiązki określone w umowie zawieranej pomiędzy Klientem a Usługodawcą lub zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi.
- Usługodawca może wypowiedzieć Klientowi Umowę o Świadczenie Usług za 14 – dniowym okresem wypowiedzenia lub odmówić mu dalszego prawa do korzystania ze Sklepu z ważnych powodów, w szczególności w przypadku rażącego naruszenia przez Klienta niniejszego Regulaminu, tj. w sytuacjach, gdy Klient naruszana Ogólne Warunki Korzystania ze Sklepu.
|
Ochrona danych osobowych |
- Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez Usługodawcę jako administratora danych osobowych.
- Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z określonych Usług Elektronicznych, zawarcia Umowy.
- Dodatkowe informacje dotyczące przetwarzania danych są dostępne w Polityce Prywatność na stronie internetowej Sklepu.
|
Postanowienia końcowe |
- Regulamin oraz załączniki do Regulaminu stanowią wzorzec umowny w rozumieniu art. 384 § 1 Ustawy kodeks cywilny.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej Umowy o Świadczenie Usług następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień zawieranej Umowy następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia oraz przekazaniem aktywnego linku do treści niniejszego Regulaminu w treści wiadomości e-mail.
- Dowód dokonania zakupu przez Klienta Sklepu zostanie przekazany za pośrednictwem wiadomości e-mail.
- Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie na stronie internetowej Sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
- Wszelkie spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Klientem niebędącym Konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
- Klient, umieszczając jakiekolwiek treści na Koncie lub w innym miejscu strony internetowej Sklepu udziela niniejszym Usługodawcy niewyłącznej, nieodpłatnej licencji na wykorzystywanie, utrwalanie w pamięci komputera, zmienianie, usuwanie, uzupełnianie, wykonywanie publiczne, wyświetlanie publiczne, zwielokrotnianie i rozpowszechnianie w szczególności w Internecie tych treści, bez ograniczenia terytorialnego.
|
Linki |
Regulamin do pobrania (PDF)
Poprzednie wersje regulaminów (PDF):
|
Wzór formularza odstąpienia |
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Możliwość odstąpienia od umowy przysługuje Konsumentom oraz Przedsiębiorcom na prawach konsumenta. Udostępniony formularz stanowi wzór. Nieskorzystanie z tego wzoru nie ma wpływu na możliwość odstąpienia od umowy.
Usługodawca: Magdalena Słota prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Dieta z głową Magdalena Słota, pod adresem ul. Tysiąclecia 22/85, 40-871 Katowice, NIP 6462664476, REGON 383545122
Oświadczam, że odstępuję od Umowy następujących Treści lub Usług cyfrowych
Nazwa Treści lub Usługi cyfrowej:___________
Cena brutto: ___________
DANE IDENTYFIKUJĄCE:
Imię i nazwisko: ___________
Data zawarcia Umowy: ___________
Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został przez Państwa wybrany przy zakupie Treści lub Usługi cyfrowej na naszej stronie Sklepu. Jeżeli płatność została dokonana w inny sposób niż przelewem, a chcą Państwo otrzymać zwrot środków na rachunek bankowy, proszę wskazać poniżej numer konta bankowego, właściwego do zwrotu pieniędzy: _________________________________.
_________________________________
podpis oraz data
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych w związku z odstąpieniem od umowy:
Informuję, że dane osobowe, podane w tym formularzu, będą przetwarzane w celu obsługi procesu odstąpienia od umowy. Administratorem danych podanych w formularzu jest Magdalena Słota prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Dieta z głową Magdalena Słota, pod adresem ul. Tysiąclecia 22/85, 40-871 Katowice, NIP 6462664476, REGON 383545122
W związku z obsługą procesu odstąpienia od umowy dane mogą być przetwarzane przez podmioty zewnętrzne, zaangażowane w obsługę tego procesu, takie jak biuro rachunkowe. Formularz będzie przechowywany przez okres konieczny do realizacji procesu odstąpienia od umowy oraz zgłoszenia potencjalnych roszczeń wynikających z realizacji odstąpienia. W związku z przetwarzaniem danych osobowych, zawartych w formularzu, przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi procesu odstąpienia od umowy. |