Wyzwanie wiosenne! Odbierz darmowy jadłospis 7-dniowy!

wyzwanie-wiosenne
Blog / Odżywianie / Porady / Przepisy / Zdrowie

Wyzwanie wiosenne! Odbierz darmowy jadłospis 7-dniowy!

Chcesz wrócić do formy po zimie? Czujesz, że się trochę zaniedbałaś?
Przeraża Cię myśl o tym, że za niedługo trzeba będzie odsłonić więcej ciała?
NIE PANIKUJ!
IDEALNIE, że trafiłaś do nas!

Specjalnie dla Ciebie przygotowałyśmy WYZWANIE WIOSENNE – 30 dniowe!
KTO MOŻE Z NIEGO SKORZYSTAĆ?
Wszystkie PANIE! Wyzwanie kierujemy do płci pięknej 🙂 w każdym wieku!

Jeśli czujesz, że:

masz nadmiar kilogramów

przytyłaś w ostatnim czasie

źle czujesz się w swoim ciele

Twoje nawyki żywieniowe nie są zbyt dobre

nie masz pojęcia co powinnaś jeść, a czego unikać

czujesz się przytłoczona nadmiarem “fit” porad

a jednocześnie czujesz dużą potrzebę zmiany w swoim samopoczuciu i sylwetce

koniecznie DOŁĄCZ DO WYZWANIA!

NA CZYM POLEGA WYZWANIE?

  • ROBIMY PORZĄDEK Z TWOJĄ DIETĄ –

SKORZYSTAJ Z PLANU ŻYWIENIOWEGO! Pobierz plan w PDF

Jest to 7-dniowy jadłospis o zmniejszonej kaloryczności, ustalonej na 1600 kcal (czyli bezpieczny poziom zapotrzebowania kalorycznego dla większości kobiet, przy siedzącym trybie życia i przy braku lub niewielkiej aktywności fizycznej, których celem jest utrata zbędnych kilogramów).

Jeśli chcesz obliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne, aby upewnić się, że nie będzie to zbyt mała podaż energii w diecie – skorzystaj z dostępnych w sieci kalkulatorów zapotrzebowania kalorycznego i odejmij od wyniku, który uzyskałaś – 20-25%. Jeśli Twój wynik jest większy niż 1600 kcal – dodaj do planu przekąskę w postaci owoców, orzechów, kefiru – tak, aby suma kilokalorii pokrywała się z Twoim obliczonym indywidualnym zapotrzebowaniem kalorycznym.

A jeśli masz z tym problem – napisz do nas – pomożemy Ci w tym i doradzimy!

Jadłospis powtarzasz przez okres 2 tygodni,  po tym czasie dostaniesz od nas NOWY PLAN działania!

  • TRENUJEMY CIAŁO

Wykonuj co najmniej 3 treningi w tygodniu – do wyboru masz:

bieganie, nordic walking, jazda na rowerze, jazda na rolkach, zajęcia grupowe, trening siłowy, trening w domu z wykorzystaniem hantli, gum oporowych….

Oprócz tego:

Pamiętaj o nawadnianiu organizmu – 2-2,5 litrów wody na dzień, jeśli lubisz możesz do wody dodać plasterki pomarańczy lub cytryny.

Wysypiaj się tj. 7-8 h snu na dobę to optymalna ilość, aby organizm mógł się właściwie regenerować.

Oprócz propozycji w planie możesz dodatkowo pić: kawę czarną lub z niewielką ilością mleka, herbatę, najlepiej zieloną, białą lub ziołową.

 

JESTEŚMY TU DLA CIEBIE – ABY CIĘ WSPIERAĆ W TYM WYZWANIU.
BĘDZIEMY TO ROBIĆ NA BIEŻĄCO!
DAJ SIĘ PRZEKONAĆ – EFEKTY PRZYJDĄ SZYBCIEJ NIŻ MYŚLISZ!
NIE MASZ NIC DO STRACENIA!

TO CO, JESTEŚ Z NAMI?

Pozdrawiamy,

Monika i Magda

Comments (2)

  1. Emilia

    Hej Madziu. Czy te wszystkie potrawy mogą być stosowane przy Hasimoto? Widzę pęczak i chleb i groszek…
    Czy macie jakis gotowy plan dla poprawy samopoczucia i przemiany materii dla tych z Hashimoto? Latem jak robilam badania to przeciwciala mi wzrosły powyzej skali (>1000). A w ta zime jest mi bardzo zimno, bardziej niz rok temu, i jestem ciagle bez energii – wiec cos sie dzieje… Chcialabym zadzialac dietą zeby sie lepiej czuc. Dzieki.
    😘

    1. Magdalena Słota

      Cześć Emilia! Jadłospis w zamyśle jest przeznaczony dla osoby zdrowej, bez żadnych specyficznych „wymagań” dotyczących danej jednostki chorobowej. Bardzo trudno przygotować przykładowy jadłospis dla osoby z autoimmunologicznym zapaleniem tarczycy, gdyż w tym przypadku trzeba wiele rzeczy dopasować indywidualnie, na postawie wywiadu żywieniowego i aktualnych wyników badań/nietolerancji pokarmowych, jeśli występują. Pozdrawiam 🙂

Leave your thought here

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.